dinsdag 15 februari 2011

Lawando lust graag wentelteefkes

Nog steeds geen weetjes hé. Ze hebben het nog nooit zo druk met vergaderen gehad sins Lawando in de lucht is. Nou dan maar eerst efkes dit. Waarom hebben vrouwkes als Donna altied van die korte geheuges. Donna, vond gij niet dat er altijd wat te leren is? ook van anonieme weblogs? die Lawanda was dan wel anoniem maar dat was toen helemaol geen punt hé. want  ge stak er toch maar mooi wat van op. Zogenaamd . Want wie  is Donna eigenlijk???. Is Donna misschien Lawanda?? Niet Lawanda? .Gij had toch zelluf al veul vaker hetzelfde  geschreven en gedacht dat Lawanda ook schreef?? ?   


 Of was dat weer een andere Donna, ja met al die nicknames en anonieme blogs witte ’t op het laatst ook allemaal niet meer zo zekers. Donna, Lawanda Donnawanda, Donno, Donnowando. Ge word er een beetje draajerig van. 'Tis allemaol dan net weer efkes anders hé. Maar goed, leerde gij nou maar is van de spiegel die Lawando u voorhoud,  heel heilzaam en ‘t scheelt zomaar weer efkes een terapieske hier of een pilleke daar. Geen dankjewel voor Lawando hoor. Bendegek, graag gedaan. Ja.
Deez is dan efkes speciaal vur mijn bijna grootste fans. Ge wit wel da ons Lawanda menne grootste fan is en blèft. En dat hoort zo. Komtieeeeeee!!!!!!


Nou Miran, witte wel dat er gewoon soms sommige mensen zijn? . 


Ja Stenka, dat wittik wel. Sommige mensen zijn er inderdaad gewoon maar hoe bedoeldde gij dat precies? 

Nou Miran, ........ sommige mensen zijn d’r gewoon en die beweren dan weer allerlei dingen en zo. 

Ach, Stenka daor motte toch boven staan. Gij bent toch veuls te eerlijk om oe daor mee bezig te houwen wat sommige mensen van sommige dingen zeggen. 

Ja Miran, da wit ik ook wel, maar als hullie dan van die zogenaamde dingen beweren waarvan sommige liedens  dan weer denken dat ’t waar is en tis dan helemaal niet waar (  en ik kan dat als enigste weten  omdat ik alles weet, ….)  ja, dan hedde ik daor toch wel problemen mee.

Bendegek Stenka, neem een voorbeeld aan mij. Gij weet alles en ik weet niks. Ik weet mien tekortkomingen dus als geen ander en daor skaamp ik mien eige heus niet veur. Dat moet gij  dus ook niet doen Stenka omdat gij toevallig alles wel weet. 

Ja Miran, maar dat ist nou juist, ik weet alles, dat is zekers zo, maar ik heb ook geen tekortkoming. Niet ene!!  En dan ist ook moeilijk om oe daor veur te skamen. Als ik de waarheid zeg en ervoor uitkom da ik geen tekortkoming heb en gewoon alles weet, dan geleuft niemand dat weer. Het is loonlie aan de top zeggen ze niks veur niks en ik weet d'r alles van..  ....

Ja Stenka , dat wit ik ook wel.  Niet van dat loonlie aan de top, natuurlijk, want daor zit ik nie en daor kom ik ook nooit nie omdat ik niks weet, maar doar skaam ik mie niet veur Maar.....zoals gij weet ben ik het niet altied met oe eens. 

Ja Miran, maar da geeft dan weer niet want  gij weet gewoon niks en daor kunde gij ook niks aan doen en dus neem ik oe dat helemaal niet kwalijk. 

Dankewel Stenka, ge hebt een groot hart.  en ge zijt ook nog ‘s unne keer unne goeie hartsvriendin van Corrie. heb ik geheurt..........

 Zo ist maor net, Miran, da heb ik ook maar is fkes op wolfonline gezet zodat iedereen weet dat ik  het liefst om gao met mensen’die het niet met me eens zijn en het is fijn om soms ook een fikse discussie aan te gaan. Want ik zeg als Stenka altied maar zo : al sta de lijnrecht tegenover elkaar kwa mening,dan kande nog respect hebben voor de andere. Juist zelfs. Nou, toen stonden ze op wolfhondenonline zelfs efkes met de b... mond vol tanden. Maar gij weet dat als geen ander Miranmeiske,  En altied mee het grootste respect hé voor een ander die niet zoveul weet als ik, da witte ook wel..  Daarom gaat ik binnenkort zelf naar Corrie toe om haar fijn  te bediscusseren en zoals ik altijd doe, ook bij Corrie recht in haar gezicht en met het volste respect hé.. Want d'r is niks fijnerders als met respekt discusseren met mensen waar gij lijnrecht tegenover staat kwa mening. En Corrie weet dat van mij.  En ook een bietje om te zien hoe of ze d’r nou voorstaat in Frankrijk. Want ik zeg altied maar zo, de hondjes  mogen er nooit onder lijden hé. ook al bin ik daor nog nooit geweest  t is ook zoone klere eind weg! Maar die fotos zijn verschkrikkelijk erg. Zeg nou zelf.

Nee, Stenka alle hondjes mogen er zijn, zeg ik altijd maar,  hoe slecht de foto ook is.

Nee Miran, 't gaot niet over de slechte fotos. Ach laot ook maar zitten, dat snapte weer niet. . De hondjes  is zorg nummer 1 van Stenka, ik staat op de bres voor ze, dat witte gij ook wel Miran!. 

Ja Stenka, dat hoefde toch niet steeds weer te zeggen. Da wit ik nou wel….. over.

En zo beste luitjes, lawaaipapegaait het nog efkes door in het oprechte  roddeltjesland.  Oh ja Corinneke maakt oe niet zo druk, dooske. Lawando wit echt wel dat het allemaol dweilen met de kraan open is. Maar de waorheid moet gezegd worre door en over elk mens mee unne mening in  Saarlooswolfhondenland. 
Hee dooskes, Nou heur ik net dat vrouwke Schaduw haar man op pad heb gestuurd voor een extra harde schijf (nee schijf!!) voor een schaduw  geheugen! Komt allemaol goed. 

Lawando.